Foto
Video ir dronai

Bendrosios pardavimo sąlygos verslo klientams (B2B)

Nuotrauka: Kapser M de Thurah

Kainodara

Nurodytos kainos yra grynosios kainos. Susidarius sąlygoms, kurių negalime kontroliuoti, mes pasiliekame teisę keisti kainas nedelsiant. Pavyzdžiui, tiekėjams pakeitus kainas, pasikeitus valiutų keitimo kursams ir t. t.

 

Mokėjimo sąlygos

Kai kliento paraiška patvirtinama, suteikiamas 7 d. kredito laikotarpis. Mokėjimams, atliktiems po nustatytos datos, papildomai skaičiuojamas sąskaitoje nurodytas palūkanų dydis.

 

Pristatymas

Esant didesnei nei 500:- užsakymo sumai, prekės bus siunčiamos nemokamai, naudojantis mūsų pasirinkto kurjerio paslaugomis. Kitais atvejais už užsakytų prekių pristatymą imamas pristatymo ir platinimo mokestis, kuris yra 12:-. Jeigu pageidaujamas skubus pristatymas, klientas apmoka faktinę siuntimo kainą. Tai taip pat taikoma didelių gabaritų arba didelio svorio siuntų pristatymui. Visi užsakymai, pateikiami prekėms, kurių laikinai nėra sandėlyje, pristatomi nemokamai.

 

Grąžinimai – pretenzijos ir keitimai

Pageidaujant grąžinti įsigytas prekes Focus Nordic, privaloma laikytis šių reikalavimų:

  • Prašymai grąžinti turi būti pateikti naudojantis ir patvirtinti Focus Nordic
  • Nepriimami tinkamai veikiantys gaminiai, išskyrus atvejus, kai Focus Nordic išsiunčia kitą, nei buvo pasirinktas, gaminį
  • Grąžinami gaminiai niekada neturi būti tiesiogiai perduodami Focus Nordic atstovams
  • Jeigu gaminys grąžinamas negavus Focus Nordic sutikimo, taikomas mokestis už grąžinamo gaminio siuntimą
  • Pretenzijos dėl defektų ir (arba) atsiųsto kito, nei buvo pasirinktas, gaminio, turi būti pateikiamos per 8 dienas nuo gavimo datos

 

Gabenimo metu atsiradę pažeidimai

Jeigu gabenimo metu prekė buvo pažeista:

  • Praneškite apie pažeidimus tiesiogiai siuntą pristačiusiam vairuotojui, ir įsitikinkite, kad pažeidimas buvo tinkamai užfiksuotas. Tai būtina atlikti prieš pasirašant siuntos gavimo dokumentus.
  • Užfiksuokite siuntos pažeidimus nuotraukose
  • Pretenziją siųskite el. paštu info@focusnordic.lt, pateikite pažeidimų aprašymą, siuntos numerį, sąskaitos faktūros numerį ir pridėkite pažeidimą įrodančius dokumentus
  • Pakuotę išsaugokite tolimesniam tyrimui.

 

Kita informacija

Focus Nordic pasilieka teisę iš anksto neinformuojant kliento keisti visą informaciją šiais atvejais (tačiau jais neapsiribojant): galimos spausdinimo klaidos, kainų keitimas, gaminių pasiūlymai, sandėlio likučių ir visuotinis išpardavimas.

 

Pasirinkti regioną