Foto
Video ir dronai

Grąžinimai – pretenzijos ir keitimai

Nuotrauka: Ole Henrik Skjelstad

Grąžinimai – pretenzijos ir keitimai

Pageidaujant grąžinti įsigytas prekes Focus Nordic, privaloma laikytis šių reikalavimų:

  • Prašymai grąžinti turi būti pateikti naudojantis www.idrive.se/index.php/s/LWaC8hfVRy2dhq6 ir patvirtinti Focus Nordic
  • Nepriimami tinkamai veikiantys gaminiai, išskyrus atvejus, kai Focus Nordic išsiunčia kitą, nei buvo pasirinktas, gaminį
  • Grąžinami gaminiai niekada neturi būti tiesiogiai perduodami Focus Nordic atstovams
  • Jeigu gaminys grąžinamas negavus Focus Nordic sutikimo, taikomas mokestis už grąžinamo gaminio siuntimą
  • Pretenzijos dėl defektų ir (arba) atsiųsto kito, nei buvo pasirinktas, gaminio, turi būti pateikiamos per 8 dienas nuo gavimo datos

 

Gabenimo metu atsiradę pažeidimai

Jeigu gabenimo metu prekė buvo pažeista:

  • Praneškite apie pažeidimus tiesiogiai siuntą pristačiusiam vairuotojui, ir įsitikinkite, kad pažeidimas buvo tinkamai užfiksuotas. Tai būtina atlikti prieš pasirašant siuntos gavimo dokumentus.
  • Užfiksuokite siuntos pažeidimus nuotraukose
  • Pretenziją siųskite el. paštu info@focusnordic.lt, pateikite pažeidimų aprašymą, siuntos numerį, sąskaitos faktūros numerį ir pridėkite pažeidimą įrodančius dokumentus
  • Pakuotę išsaugokite tolimesniam tyrimui.

Pasirinkti regioną